Šola programiranja
in kratki tečaji
Vrste tečajev
Starostna skupina
Osnove programiranja in izdelave iger, Scratch, Minecraft EE - 1. stopnja (7-9 let) - UČILNICA
Pogoj za uspešno udeležbo na tečaju je poznavanje uporabe računalniške miške, samostojno branje in pisanje, ter poznavanje števil do 20.
Prvi semester je namenjen predstavitvi sveta programiranja, njegovih osnovnih zakonitosti in principov. Učenci s pomočjo izkušenih predavateljev opravijo svoje prve korake in izdelajo svoje prve delujoče programske rešitve v okolju Scratch in Minecraft Education Edition.
Osnove programiranja in izdelave iger, Tynker in napredni Scratch - 2. stopnja (7-9 let) - UČILNICA
Priporočamo, da udeleženci pred tem uspešno zaključijo 1. stopnjo tečaja Osnove programiranja in izdealve iger ali obvaladajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester pouka nas bo popeljal v svet naprednih 2D iger. Zahvaljujoč okolju Tynker se bodo udeleženci naučili ustvarjati večstopenjske platformske igre, v drugem delu semestra pa bomo s Scratchom ustvarjali napredne igre, kot je Pokemon Go.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre, Scratch napredno, App Inventor - I. st. (10-12 let) UČILNICA
Tečaj temelji na projektih, kjer so predstavljeni koncepti, kot so spremenljivke, seznami, zanke, pogojni stavki in druge programske strukture.
Scratch je pripravljen nalašč zato, da popelje mlade radovedneže v čudoviti svet programiranja. Z učenjem tako osnovnih tako naprednih načinov programiranja bomo začeli svojo pot kot pravi programerji. Čakajo nas različne dogodivščine v svetu, kjer živita Wither in Steve, podamo pa se tudi tudi na Angry Birds otok in poti Forza Horizon.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre. App Inventor, nap.Scratch, Minecraft EE - II.st. (10-12 let) UČILNICA
Priporočljivo za udeležence, ki so pred tem uspešno zaključili prvi semester tečaja Računalniški programi in igre ali poznajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester Programov in računalniških iger prinaša za vsakogar nekaj. V prvem delu bomo spoznali pravila izdelave mobilnih aplikacij v App Inventorju, narejene aplikacije pa bomo lahko delili s prijatelji. Drugi del semestra se podamo v svet 3D iger v Kodu Game Labu in se lotimo izdelave večstopenjskih projektov.
Programski jezik Python in Minecraft EE, III. st. (10-12 let ) - UČILNICA
Pogoj za udeležbo je pred tem zaključen tečaj Računalniški programi in igre ali poznavanje drugega programskega jezika (npr. Scratch) na napredni ravni.
Tečaj nam je uspelo oblikovati tako, da smo dimenziji računalniškega programiranja in svetov, ki jih gradijo poznavalci Minecrafta, združili v eno. Pri reševanju zastavljenih nalog, bomo s pomočjo programskega jezika Python prevzeli nadzor nad svetovi Minecrafta! Gradnja hiše, tobogana, parkour poligon, postane s programiranjem v Pythonu pravi mačji kašelj!
ROBLOX s programskim jezikom LUA (10-12 let) - v UČILNICI
Priporočljivo za udeležence, ki so zaključili tečaj Python with Minecraft ali poznajo osnove drugega programskega jezika.
Svet Robloxa je svet poln dogodivščin, sovražnikov, izzivov, hkrati pa ponuja obilo priložnosti za pridobivanje novih znanj.Na tečaju ustvarjamo najbolj priljubljene igre z učenjem naprednega programskega jezika Lua. Skupaj z nami se podaj na nepozabno avanturo.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - I. st. (13-15 let) - UČILNICA
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - II. st. (13-15 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu, in reševanjem konkretnih primerov, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python, I. st. (13-15 let) - UČILNICA in prek spleta
Uvod v programiranje sprogramskim jezikom Python, je tečaj, v katerem boste osvojili osnovne principe programiranja v enem od prograsmkih jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Programirali bomo v okolju Visual Studio in se naučili najpomembnejših programskih izrazov, pristopov in struktur, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke, seznami ...
Uvod v programiranje s programskim jezikom Pythona, II. stopnja (13-15 let) - UCILNICA
Tečaj je primern za učence, ki so uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom Python na 1. stopnji.
Začnite programirati v enem najbolj priljubljenih programskih jezikov in se počutite kot pravi programer. Python se uporablja na primer za izvajanje izračunov v institucijah, kot so NASA ali Evropska organizacija za jedrske raziskave CERN! Poznavanje tega programskega jezika odpira neomejene možnosti uporabe na najrazličnejših področjih našega življenja.
Hacking in razvoj spletnih strani, I. stopnja (13-15 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen udeležencem, ki so pred tem uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# (1.in 2. stopnja) ali Uvod v programiranje s programskim jezikom Python (1.in 2. stopnja).
Prvi semester tečaja je uvod v spoznavanje hekerskih tehnik, etičnih vdorov in spletno varnost. Poleg osnovnih konceptov, kot so pentesti, hekanje, skripte in hekerski programi, poskušamo spoznati različne vrste napadov.
Razvoj računalniških iger v okolju UNITY, I. stopnja (13-15 let) - UČILNICA
Tečaji za udeležence, ki so pred tem zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# ali programskim jezikom Python.
Razvijanje iger v okolju Unity je spoznavanje principov razvoja računalniških iger na osnovi lastnihj idej z uporabo jezika C# in motorja Unity. Zahvaljujoč temu lahko ustvarjamo igre, ki temeljijo na scenarijih, kot so League of Legends, Cyberpunk, Counter Strike in mnoge, mnoge druge.
Razvoj spletnih strani: HTML, CSS in JavaScript - 10 tedenski tečaj v UČILNICI in prek spleta - (13-15 let) I. stopnja
Tečaj je namenjen vsem, ki jih zanima kako deluje svetovni splet in nastajajo spletne strani. Udeleženci v sklopu tečaja sami izdelajo spletno stran. Program tečaja vključuje elemente, kot so oznake HTML, slog CSS in še veliko več.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# I. stopnja (16-18 let) - UČILNICA
Z novim tečajem pričnemo septembra 2022. Vpišite se na seznam zainteresiranih!
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# II. st. (16-18 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu in reševanju zshtevnejših nalog, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python, I. stopnja (16-18 let), UČILNICA
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python je odličen začetek usvajanja osnov programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Udeleženci pri pouku uporabljamo okolje Visual Studio. Naučili se bodo najpomembnejših programskih izrazov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Pythona, II. stopnja (16-18 let) - UČILNICA
Tečaj je primern za učence, ki so uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom Python na 1. stopnji.
Začnite programirati v enem najbolj priljubljenih programskih jezikov in se počutite kot pravi programer. Python se uporablja na primer za izvajanje izračunov v institucijah, kot so NASA ali Evropska organizacija za jedrske raziskave CERN! Poznavanje tega programskega jezika odpira neomejene možnosti uporabe na najrazličnejših področjih našega življenja.
Hacking in razvoj spletnih strani, I. stopnja (16-19 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen udeležencem, ki so pred tem uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# (1.in 2. stopnja) ali Uvod v programiranje s programskim jezikom Python (1.in 2. stopnja).
Prvi semester tečaja je uvod v spoznavanje hekerskih tehnik, etičnih vdorov in spletno varnost. Poleg osnovnih konceptov, kot so pentesti, hekanje, skripte in hekerski programi, poskušamo spoznati različne vrste napadov.
Razvoj računalniških iger v okolju UNITY, I. stopnja (16-18 let)
Tečaji za udeležence, ki so pred tem zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# ali programskim jezikom Python.
Razvijanje iger v okolju Unity je spoznavanje principov razvoja računalniških iger na osnovi lastnihj idej z uporabo jezika C# in motorja Unity. Zahvaljujoč temu lahko ustvarjamo igre, ki temeljijo na scenarijih, kot so League of Legends, Cyberpunk, Counter Strike in mnoge, mnoge druge.
Osnove programiranja in izdelave iger, Scratch, Minecraft EE - 1. stopnja (7-9 let) - ONLINE
Pogoj za uspešno udeležbo na tečaju je poznavanje uporabe računalniške miške, samostojno branje in pisanje, ter poznavanje števil do 20.
Prvi semester je namenjen predstavitvi sveta programiranja, njegovih osnovnih zakonitosti in principov. Učenci s pomočjo izkušenih predavateljev opravijo svoje prve korake in izdelajo svoje prve delujoče programske rešitve v okolju Scratch in Minecraft Education Edition.
Osnove programiranja in izdelave iger, 2. stopnja (7-9 let): Tynker in napredno programiranje v Scratch - ONLINE
Priporočamo, da udeleženci pred tem uspešno zaključijo 1. stopnjo tečaja Osnove programiranja in izdealve iger ali obvaladajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester pouka nas bo popeljal v svet naprednih 2D iger. Zahvaljujoč okolju Tynker se bodo udeleženci naučili ustvarjati večstopenjske platformske igre, v drugem delu semestra pa bomo s Scratchom ustvarjali napredne igre, kot je Pokemon Go.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre, Scratch napredno, App Inventor - I. st. (10-12 let) - ONLINE
Tečaj temelji na projektih, kjer so predstavljeni koncepti, kot so spremenljivke, seznami, zanke, pogojni stavki in druge programske strukture.
Scratch je pripravljen nalašč zato, da popelje mlade radovedneže v čudoviti svet programiranja. Z učenjem tako osnovnih tako naprednih načinov programiranja bomo začeli svojo pot kot pravi programerji. Čakajo nas različne dogodivščine v svetu, kjer živita Wither in Steve, podamo pa se tudi tudi na Angry Birds otok in poti Forza Horizon.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre. App Inventor, nap.Scratch, Minecraft EE - II.st. (10-12 let) - ONLINE-
Priporočljivo za udeležence, ki so pred tem uspešno zaključili prvi semester tečaja Računalniški programi in igre ali poznajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester Programov in računalniških iger prinaša za vsakogar nekaj. V prvem delu bomo spoznali pravila izdelave mobilnih aplikacij v App Inventorju, narejene aplikacije pa bomo lahko delili s prijatelji. Drugi del semestra se podamo v svet 3D iger v Kodu Game Labu in se lotimo izdelave večstopenjskih projektov.
Programski jezik Python in Minecraft EE, III. st. (10-12 let) - ONLINE-
Pogoj za udeležbo je pred tem zaključen tečaj Računalniški programi in igre ali poznavanje drugega programskega jezika (npr. Scratch) na napredni ravn
Tečaj nam je uspelo oblikovati tako, da smo dimenziji računalniškega programiranja in namišljenih svetov, ki jih gradijo poznavalci Minecrafta, združili v eno. Pri reševanju zastavljenih nalog, bomo s pomočjo programskega jezika Python prevzeli nadzor nad svetovi Minecrafta! Gradnja hiše, tobogana, parkour poligon, postane s programiranjem v Pythonu pravi mačji kašelj!
ROBLOX s programskim jezikom LUA (10-12 let) ONLINE
Priporočljivo za udeležence, ki so zaključili tečaj Python with Minecraft ali poznajo osnove drugega programskega jezika.
Svet Robloxa je svet poln dogodivščin, sovražnikov, izzivov, hkrati pa ponuja obilo priložnosti za pridobivanje novih znanj.Na tečaju ustvarjamo najbolj priljubljene igre z učenjem naprednega programskega jezika Lua. Skupaj z nami se podaj na nepozabno avanturo.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - I. st. (13-15 let) - ONLINE
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - II. st. (13-15 let) - ONLINE
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu in reševanju zahtevnejših nalog, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python - I. st. (13-15 let) - ONLINE
Uvod v programiranje Python je odličen način za vstop v svet programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Pri reševanju programerskih izzivovo v okviru tečaja uporabljamo okolje Visual Studio,! Naučili se boste najpomembnejših programskih izrazov in konceptov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Pythona, II. stopnja (13-15 let) - ONLINE
Tečaj je primern za učence, ki so uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom Python na 1. stopnji.
Začnite programirati v enem najbolj priljubljenih programskih jezikov in se počutite kot pravi programer. Python se uporablja na primer za izvajanje izračunov v institucijah, kot so NASA ali Evropska organizacija za jedrske raziskave CERN! Poznavanje tega programskega jezika odpira neomejene možnosti uporabe na najrazličnejših področjih našega življenja.
Hacking in razvoj spletnih strani, I. stopnja (13-15 let) - ONLINE- Copy
Tečaj je namenjen udeležencem, ki so pred tem uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# (1.in 2. stopnja) ali Uvod v programiranje s programskim jezikom Python (1.in 2. stopnja).
Prvi semester tečaja je uvod v spoznavanje hekerskih tehnik, etičnih vdorov in spletno varnost. Poleg osnovnih konceptov, kot so pentesti, hekanje, skripte in hekerski programi, poskušamo spoznati različne vrste napadov.
Razvoj računalniških iger v okolju UNITY, I. st. (13-15 let) ONLINE
Tečaji za udeležence, ki so pred tem zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# ali programskim jezikom Python.
Razvijanje iger v okolju Unity je spoznavanje principov razvoja računalniških iger na osnovi lastnihj idej z uporabo jezika C# in motorja Unity. Zahvaljujoč temu lahko ustvarjamo igre, ki temeljijo na scenarijih, kot so League of Legends, Cyberpunk, Counter Strike in mnoge, mnoge druge.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - 1. stopnja (16-18 let)
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# 2. stopnja (16-18 let)
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu in reševanju zahtevnejših nalog, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python - I. stopnja (16-18let), ONLINE
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python je odličen začetek usvajanja osnov programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Udeleženci pri pouku uporabljamo okolje Visual Studio. Naučili se bodo najpomembnejših programskih izrazov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python, II. stopnja (16-18 let) - ONLINE
Tečaj je primern za učence, ki so uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom Python na 1. stopnji.
Začnite programirati v enem najbolj priljubljenih programskih jezikov in se počutite kot pravi programer. Python se uporablja na primer za izvajanje izračunov v institucijah, kot so NASA ali Evropska organizacija za jedrske raziskave CERN! Poznavanje tega programskega jezika odpira neomejene možnosti uporabe na najrazličnejših področjih našega življenja.
Hacking in razvoj spletnih strani, I. stopnja (16-19 let) - ONLINE
Tečaj je namenjen udeležencem, ki so pred tem uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# (1.in 2. stopnja) ali Uvod v programiranje s programskim jezikom Python (1.in 2. stopnja).
Prvi semester tečaja je uvod v spoznavanje hekerskih tehnik, etičnih vdorov in spletno varnost. Poleg osnovnih konceptov, kot so pentesti, hekanje, skripte in hekerski programi, poskušamo spoznati različne vrste napadov.
Razvoj računalniških iger v okolju UNITY, I. stopnja (16-18 let) - ONLINE
Tečaji za udeležence, ki so pred tem zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# ali programskim jezikom Python.
Razvijanje iger v okolju Unity je spoznavanje principov razvoja računalniških iger na osnovi lastnihj idej z uporabo jezika C# in motorja Unity. Zahvaljujoč temu lahko ustvarjamo igre, ki temeljijo na scenarijih, kot so League of Legends, Cyberpunk, Counter Strike in mnoge, mnoge druge.