Coding Giants - programming for children - Naši redni tečaji

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Pogoj za uspešno udeležbo na tečaju je poznavanje uporabe računalniške miške, samostojno branje in pisanje, ter poznavanje števil do 20.

Prvi semester je namenjen predstavitvi sveta programiranja, njegovih osnovnih zakonitosti in principov. Učenci s pomočjo izkušenih predavateljev opravijo svoje prve korake in izdelajo svoje prve delujoče programske rešitve v okolju Scratch in Minecraft Education Edition.

  • 14 srečanj (enkrat tedensko)

  • 90 minut (v računalniški učilnici)

  • Število udelžencev (12)


Pet mesečnih obrokov po €59.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

Z osnovami programiranja in izdelavo iger se udeleženci seznanijo s pomočjo jezika Scratch. Gre za programski jezik, ki je namenjen učenju programiranja najmlajših, ki se podajajo v vznemirljiv svet programiranja. Scratch omogoča preprosto ustvarjanje interaktivnih zgodb, animacij ali iger. Programiranje se izvaja v vizualnem okolju, kjer so ukazi in strukture programskega jezika predstavljeni v obliki elementov, ki jih sestavljamo v celoto kot "puzzle" sestavljanke. Pravilno razporejeni in med seboj povezani elementi, sestavljeni v vizualnem delovnem okolju, tvorijo funkcionalen program ali igro. Del tečaja je namenjen programiranju tridimenzionalnih programskih rešitev na platformi KODU in programiranju z uporabo posebnih elektronskih komponent Makey Makey. Po končanem tečaju vsak udeleženec prejme potrdilo o opravljenem tečaju. POGOJ ZA USPEŠNO UDELEŽBO NA TEČAJU JE JE ZNANJE PISANJA, BRANJA IN ŠTETJA DO 20.

Program tečaja

Minecraft v Scratchu? Brez težav! Pridružite se misiji, kjer sediš na čelu svoje Minecraft delovne mize. Premikaj bloke, ustvarjaj in igraj. Minecraft izkušnja zagotovljena!
Angry Birds ni mogoče najti samo v igrah na računalniku ali v animiranih filmih. Angry Birds nastopajo tuidi v projektih naših tečajev. Pridružite se ekipi Angry Birds in še danes onemogočite zlobne prašiče,.
Misija še ni končana. Spet se moramo boriti s prašiči - a tokrat jih je veliko več kot prejšnjič.
Razvijalci iger zelo dobro vedo, da so veščine grafičnega oblikovanja ključne pri oblikovanju računalniških iger. V projektu bomo uporabili razširjen nabor Scratch orodij, in se naučil osnovnih možnosti enostavnega grafičnega urejanja in ustvarjanje lastnih slik.
Hoj! Ali je med nami kaj navdušencev nad matematiko? V 5. lekciji bomo pokazali, da matematika ni nujno dolgočasna in jo je mogoče v programiranju uporabite na več načinov. Med poukom bomo izdelali matematično animacija za reševanje preprostih matematičnih nalog. Prikazane bodo aritmetične dejavnosti – množenje in seštevanje.
Kramp (pickaxe) je osnovno orožje v znani video igri Fortnite. Uporablja se predvsem za uničevanje predmetov in pridobivanje virov, pri čemer lahko povzroča veliko škode. Naša naloga bo uničiti skrinje, ki se pojavljajo in izginjajo na zemljevidu. Za vsako običajno skrinjo bomo prejeli 10 virtualnih dolarjev, za vsako posebno, tako imenovano epsko skrinjo, prejme igralec 50 virtualnih dolarjev.
Varnost v cestnem prometu je izrednega pomena. Preden prečkate cesto, se morate prepričati, da ste preverili promet iz obeh smeri, leve in desne. Na žalost so v primeru naše igre, v mestu NightCity, vsi vozniki izgubili glavo in vozijo ne oziraje se na ostale udeležence v prometu. Smerne tipke (levo, desno, gor, dol) moramo sprogramirati tako, da omogočajo prečkanje ceste, ne da bi nas zadel eden od the brezbrižnih, nevarnih šoferjev. Naša naloga je, na cesti zdržati čim dlje ne da bi zadeli v drugo vozilo ali obcestno ograjo. Igralec, lahko svojo figure usmeri izven ceste, vendar ograje, nikakor ne sme podreti.
Preostanek našega potovanja. Skoraj nam je uspelo, a avtomobilov je vedno več! lekcija je namenjena dokončanju projekta iz predhodnega srečanja in utrjevanju znanja, pridobljenega s samostojnim dokončanjem projekta, ki ga je zastavil učitelj.
Ali poznate imena, kot so Enderman, Creeper ali Ghast? V 9. lekciji se premaknemo v popolnoma novo dimenzijo. Zahvaljujoč platformi MakeCode bomo vstopili v svet Minecrafta in ga programiral po lastnih željah.
Preživetje prve noči je eden najbolj ključnih trenutkov v Minecraftu. Običajno imamo le osnovne materiale za gradnjo lesene koče. Kaj pa koča iz kamene osnove? Naučili se bomo osnov gradnje in projektiranja objektov, dodajanja vrat in različnih obrambnih elementov.
Parkour je najbolj zabavnih možnosti Minecrafta, takoj za Bed Wars. Ali si pripravljen preskakovati različne nivoje, se izogibati pastem in visokim skokom? Če ti take stvari predsatvljajo izziv, si nadeni udobne čevlje in skoči na poligon. Te je strah višine? Potem ne glej navzdol. Spoznali bomo napredne načine gradnje in programske možnosti, ki so v celoti namenjeni napredovanju.
Parkur - nadaljevanje postulovščine. Najprej tek na 100 metrov, nato skok z roba in trik z visoko žico. Lahko uspeš? Lekcija je nadaljevanje prejšnje!
Čas je, da ocenimo naše programersko znanje. Vzami miško in tipkovnico in pokaži kar znaš. Naloge, ki te čakajo reši samostojno.
Napočil je čas za novo dimenzijo. Nič več ne bo tako, kot je bilo. Steve je s programom Scratch odprl vrata v povsem nov svet - Kodu Game Lab, kjer lahko ustvarjate 3D igre. Pridruži se nam v novi avanturi v drugem semestru. Predstavili ti bomo okolje Kodu Game Lab, ki ga uporabljamo pri programiranju v drugem semestru in napisal boš prvo tridimenzionalno igro - "pumpkin apples" Naučil se boš naprednih načinov programiranja gibanja, ter kako se odzvati na dogodke v igri.

Naši partnerji