Coding Giants - programming for children - Programming Giants - Šola programiranja za otroke in mladostnike

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Tečaj je primern za učence, ki so uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom Python na 1. stopnji.

Začnite programirati v enem najbolj priljubljenih programskih jezikov in se počutite kot pravi programer. Python se uporablja na primer za izvajanje izračunov v institucijah, kot so NASA ali Evropska organizacija za jedrske raziskave CERN! Poznavanje tega programskega jezika odpira neomejene možnosti uporabe na najrazličnejših področjih našega življenja.

  • 14 srečanj (enkrat tedensko)

  • 2 x 45 min (vsako srečanje)

  • Število udelžencev (10)


Pet mesečnih obrokov po: €59.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

V drugem semestru tečaja boste spoznali bolj zapletene strukture in ukaze v jeziku Python. Naučili vas bomo, kako jih uporabiti v lastnih lastnih Python projektih.

Program tečaja

Namen lekcije je ponoviti snov iz prvega semestra, kot so spremenljivke in operacije nad spremenljivkami, različne programske strukture, kot so odločitveni stavki, zanke in funkcije.
V okviru druge lekcije se bomo spoznali osnove objektnega programiranja. Odgovorili bomo na vprašanja kaj so razredi in objekti, ter spoznali njihov pomen in način uporabe pri programiranjue. Naučili se bomo ustvarjati lastne objekte, funkcije itd.
Namen te lekcije je spoznati pojem kontruktorja. Konstruktor je pomemben del definicije razreda. Obravnavali bomo različna pomena spremenljivk v kontekstu razredov in objektov.
V tej lekciji bomo spoznali princip dedovanja (inheritance) razredov in način uporabe pri snovanju programov.
Da, bi čim bolj osvojili principe objektnega programiranja, bomo ustvarili preprosto besedilno igro, kateri bomo z uporabo razredov dodali nasprotnike z posebnimi lastnostmi in sposobnostmi.
Cilj projekta bo napisati mini igro z uporabo knjižnice Pygame, kjer bo igralec lahko ustvaril svoj lik iz različnih manjših elementov, kot npr videz obraza, pričeske ali opreme.
Lekcija je nadaljevanje zastavljenih izhodišč igre iz prejšnje lekcije
Cilj lekcije bo poustvariti znano igro Snake. V tem projektu bomo uporabili vso usvojeno znanje uporabe knjižnice Pygame.
Lekcija je ndalaljevanje prejšnje
Namen lekcije je ustvariti lastno vaerzijo ali kopijo igre Arkanoid. To bo naš najzahtevnejši projekt. Igra bo imela zapleteno logiko obravnave trkov in odbojev žoge. Ukvarjali se bomo z različnimi nivoji zahtevnosti igre in slupaj zastavili scenarije, ki jih bomo v igri sprogramirali. bodo razpravljali o tem, kako lahko v igri implementirate različne ravni.
Na zaključni lekcijei se bodo udeleženci naučili osnovnih pojmov, povezanih s hekanjem in spletno varnostjo, predstavili bomo vsebine tečaja Hacking & Cybersecurity.

Naši partnerji