Coding Giants - programming for children - Naši redni tečaji

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Tečaj temelji na projektih, kjer so predstavljeni koncepti, kot so spremenljivke, seznami, zanke, pogojni stavki in druge programske strukture.

Scratch je pripravljen nalašč zato, da popelje mlade radovedneže v čudoviti svet programiranja. Z učenjem tako osnovnih tako naprednih načinov programiranja bomo začeli svojo pot kot pravi programerji. Čakajo nas različne dogodivščine v svetu, kjer živita Wither in Steve, podamo pa se tudi tudi na Angry Birds otok in poti Forza Horizon.

  • 14 srečanj (Enkrat tedensko)

  • 90 minut (prek spleta)


Pet mesečnih obrokov po: €59.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

Programiranja se lotimo s pomočjo blokovnega programskega jezika Scratch, ki je bil razvit kot pripomoček poučevanja programiranja mlajših generacij in omogoča preprosto ustvarjanje interaktivnih zgodb, animacij ali iger. Programiranje se izvaja v vizualnem okolju, kjer so ukazi in strukture programskega jezika oblikovane v obliki elementov, ki jih sestavljamo v celoto kot "puzzle" sestavljanke. Tečaj sicer predstavlja že naprednejši nivo blokovnega programiranja, vendar je glede na način dela primeren kot začetni tečaj za starostno skupino otrok 10-12 let, ki se z blokovnim programiranjem še niso srečali ali pa so osnovne izkušnje pridobili na naših tečajih nižje starostne skupine. Zaključni del tečaja je namenjen spoznavanju programiranja aplikacij za mobilne naprave za platformi Android in iOs, v programskem okolju App Inventor, ki je bilo razvito ravno z namenom zgodnjega učenja programiranja in spoznavanja tehnologij mobilnih naprav. Programiranje mobilnih iger in aplikacij v okolju App inventor je osrednja vsebina tečaja v drugem semestru, ko se udeleženci začnejo spoznavati s programskim jezikom Python v priljubljenem okolju Minecraftom (izobraževalna različica).

Naših spletnih tečajev ni mogoče primerjati s kratkimi webinarji in tečaji na Youtubu! Odlika naših spletnih tečajev je interaktivnost, kar pomeni, da vsak udeleženec ob spremljanju predavateljevega zaslona samostojno opravlja naloge na svojem računalniku in aktivno sodeluje z predavatljem in ostalimi udeleženci tečaja. Tudi predavatelj nenehno spremlja aktivnosti udeležencev, ki lahko kadarkoli zaprosijo za pomoč ali dodatno pojasnilo, predavatelj pa bo na vsako vprašanje odgovoril in predstavil možne rešitve v primeru napak.

Program tečaja

Cilj lekcije je pokazati, kaj je programiranje, kako je mogoče z znanjem programiranja ustvarjati igrei in kaj so programski jeziki. Drugi cilj je seznanitev z spletno platformo SCRATCH in programskim jezikom SCRATCH, v katerem izdelamo svojo prvo računalniško igro.
Cilj druge lekcije je spoznati delovanje nekaterih posebnih učinkov in se seznaniti z informacijami o spremenljivkah in načinih njihove uporabe, s katerimi je mogoče oblikovati in vplivati na različne elemente iger.
V 3. lekciji spoznamo način podvajanja likov (ustvarjanje dvojnika/klona) in utrdimo poznavanje spremenljivk. Na osnovi osvojenega znanja izdelamo igro v kateri igralec upravlja podmornico in preganja morske zveri.
Cilj lekcije je ustvariti igro T-rex, ki jo poznamo iz brskalnika Google Chrome in jo je mogoče igrati tudi brez spletne povezave.
Nadaljevanje prejšnje lekcije
Cilj lekcije je izdelat lastno verzijo znane računalniške igre Flappy Bird. Pri izdelavi igre bomo spoznali možnosti izdelave dinamične igre s spreminjanjem ozadja in animacije likov.
Namen lekcije je utrditi funkcijo bloka sporočil in se seznaniti s kategorijo "Več blokov" in kreiranjem lastnih programskih blokov.
Lekcija je nadaljevanje predhodne. Namen lekcije je utrditi funkcijo bloka sporočil in se seznaniti s kategorijo "Več blokov" in kreiranjem lastnih programskih blokov.
CIlj lekcije je izdelat igro, simolacijo avtomobilske dirke
CIlj lekcije je izdelat igro, simolacijo avtomobilske dirke
V tej lekciji bomo ustvarili obsežno platformsko igro v vesolju Among Us. Naučili se bomo osnovnih pravil in tehnik, potrebnih za ustvarjanje platformnih iger.
Ta lekcija je nadaljevanje prešnje.
Cilj predzadnje lekcije je ponovitev snovi, pridobljene v semestru.
Se sprašujete kaj vas čaka v naslednjem semestru?Izdelava aplikacije za mobilne naprave. Zgrabi pametni telefon v roke in gremo!

Naši partnerji