Izberite tečaj
Zagotovite svojemu otroku prednost v soočanju z izzivi prihodnosti. 80% staršev prepoznava pozitiven učinek učenja programiranja na šolski uspeh.
Zagotovite svojemu otroku prednost v soočanju z izzivi prihodnosti. 80% staršev prepoznava pozitiven učinek učenja programiranja na šolski uspeh.
Izdelava spletnih strani: HTML, CSS in JavaScript - (13-15 let) I. stopnja
Tečaj je namenjen vsem, ki jih zanima kako deluje svetovni splet in nastajajo spletne strani. Udeleženci v sklopu tečaja sami izdelajo spletno stran. Program tečaja vključuje elemente, kot so oznake HTML, slog CSS in še veliko več.
Izdelava spletnih strani: HTML, CSS in JavaScript - (16 -18 let) I. stopnja
Tečaj je namenjen vsem, ki jih zanima kako deluje svetovni splet in nastajajo spletne strani. Udeleženci v sklopu tečaja sami izdelajo spletno stran. Program tečaja vključuje elemente, kot so oznake HTML, slog CSS in še veliko več.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python, I. st. (13-15 let) - UČILNICA in prek spleta
Uvod v programiranje sprogramskim jezikom Python, je tečaj, v katerem boste osvojili osnovne principe programiranja v enem od prograsmkih jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Programirali bomo v okolju Visual Studio in se naučili najpomembnejših programskih izrazov, pristopov in struktur, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke, seznami ...
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python, I. stopnja (16-18 let), UČILNICA
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python je odličen začetek usvajanja osnov programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Udeleženci pri pouku uporabljamo okolje Visual Studio. Naučili se bodo najpomembnejših programskih izrazov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Pythona, II. stopnja (16-18 let) - UČILNICA
Tečaj je primern za učence, ki so uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom Python na 1. stopnji.
Začnite programirati v enem najbolj priljubljenih programskih jezikov in se počutite kot pravi programer. Python se uporablja na primer za izvajanje izračunov v institucijah, kot so NASA ali Evropska organizacija za jedrske raziskave CERN! Poznavanje tega programskega jezika odpira neomejene možnosti uporabe na najrazličnejših področjih našega življenja.
Osnove programiranja in izdelave iger, Scratch, Minecraft EE - 1. stopnja (7-9 let) - UČILNICA
Pogoj za uspešno udeležbo na tečaju je poznavanje uporabe računalniške miške, samostojno branje in pisanje, ter poznavanje števil do 20.
Prvi semester je namenjen predstavitvi sveta programiranja, njegovih osnovnih zakonitosti in principov. Učenci s pomočjo izkušenih predavateljev opravijo svoje prve korake in izdelajo svoje prve delujoče programske rešitve v okolju Scratch in Minecraft Education Edition.
Osnove programiranja in izdelave iger, Tynker in napredni Scratch - 2. stopnja (7-9 let) - UČILNICA
Priporočamo, da udeleženci pred tem uspešno zaključijo 1. stopnjo tečaja Osnove programiranja in izdealve iger ali obvaladajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester pouka nas bo popeljal v svet naprednih 2D iger. Zahvaljujoč okolju Tynker se bodo udeleženci naučili ustvarjati večstopenjske platformske igre, v drugem delu semestra pa bomo s Scratchom ustvarjali napredne igre, kot je Pokemon Go.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - I. st. (13-15 let) - UČILNICA
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# I. stopnja (16-18 let) - UČILNICA
Z novim tečajem pričnemo septembra 2022. Vpišite se na seznam zainteresiranih!
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Pythona, II. stopnja (13-15 let) - UCILNICA
Tečaj je primern za učence, ki so uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom Python na 1. stopnji.
Začnite programirati v enem najbolj priljubljenih programskih jezikov in se počutite kot pravi programer. Python se uporablja na primer za izvajanje izračunov v institucijah, kot so NASA ali Evropska organizacija za jedrske raziskave CERN! Poznavanje tega programskega jezika odpira neomejene možnosti uporabe na najrazličnejših področjih našega življenja.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre, Scratch, Minecraft, App Inventor - I. st. (10-12 let) UČILNICA
Tečaj temelji na projektih, kjer so predstavljeni koncepti, kot so spremenljivke, seznami, zanke, pogojni stavki in druge programske strukture.
Scratch je pripravljen nalašč zato, da popelje mlade radovedneže v čudoviti svet programiranja. Z učenjem tako osnovnih tako naprednih načinov programiranja bomo začeli svojo pot kot pravi programerji. Čakajo nas različne dogodivščine v svetu, kjer živita Wither in Steve, podamo pa se tudi tudi na Angry Birds otok in poti Forza Horizon.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre. App Inventor, nap.Scratch, Minecraft EE - II.st. (10-12 let) UČILNICA
Priporočljivo za udeležence, ki so pred tem uspešno zaključili prvi semester tečaja Računalniški programi in igre ali poznajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester Programov in računalniških iger prinaša za vsakogar nekaj. V prvem delu bomo spoznali pravila izdelave mobilnih aplikacij v App Inventorju, narejene aplikacije pa bomo lahko delili s prijatelji. Drugi del semestra se podamo v svet 3D iger v Kodu Game Labu in se lotimo izdelave večstopenjskih projektov.
Programski jezik Python in Minecraft EE, III. st. (10-12 let ) - UČILNICA
Pogoj za udeležbo je pred tem zaključen tečaj Računalniški programi in igre ali poznavanje drugega programskega jezika (npr. Scratch) na napredni ravni.
Tečaj nam je uspelo oblikovati tako, da smo dimenziji računalniškega programiranja in svetov, ki jih gradijo poznavalci Minecrafta, združili v eno. Pri reševanju zastavljenih nalog, bomo s pomočjo programskega jezika Python prevzeli nadzor nad svetovi Minecrafta! Gradnja hiše, tobogana, parkour poligon, postane s programiranjem v Pythonu pravi mačji kašelj!
ROBLOX s programskim jezikom LUA (10-12 let) - v UČILNICI
Priporočljivo za udeležence, ki so zaključili tečaj Python with Minecraft ali poznajo osnove drugega programskega jezika.
Svet Robloxa je svet poln dogodivščin, sovražnikov, izzivov, hkrati pa ponuja obilo priložnosti za pridobivanje novih znanj.Na tečaju ustvarjamo najbolj priljubljene igre z učenjem naprednega programskega jezika Lua. Skupaj z nami se podaj na nepozabno avanturo.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - II. st. (13-15 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu, in reševanjem konkretnih primerov, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Hacking, varnost, upravljanje in razvoj spletnih strani, I. stopnja (13-15 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen udeležencem, ki so pred tem uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# (1.in 2. stopnja) ali Uvod v programiranje s programskim jezikom Python (1.in 2. stopnja).
Prvi semester tečaja je uvod v spoznavanje hekerskih tehnik, etičnih vdorov in spletno varnost. Poleg osnovnih konceptov, kot so pentesti, hekanje, skripte in hekerski programi, poskušamo spoznati različne vrste napadov.
Razvoj računalniških iger v okolju UNITY, I. stopnja (13-15 let) - UČILNICA
Tečaji za udeležence, ki so pred tem zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# ali programskim jezikom Python.
Razvijanje iger v okolju Unity je spoznavanje principov razvoja računalniških iger na osnovi lastnihj idej z uporabo jezika C# in motorja Unity. Zahvaljujoč temu lahko ustvarjamo igre, ki temeljijo na scenarijih, kot so League of Legends, Cyberpunk, Counter Strike in mnoge, mnoge druge.
Razvoj spletnih strani: HTML, CSS in JavaScript - 10 tedenski tečaj v UČILNICI in prek spleta - (13-15 let) I. stopnja
Tečaj je namenjen vsem, ki jih zanima kako deluje svetovni splet in nastajajo spletne strani. Udeleženci v sklopu tečaja sami izdelajo spletno stran. Program tečaja vključuje elemente, kot so oznake HTML, slog CSS in še veliko več.
DigiMojster III: Uvod v programiranje s programskim jezikom Python, I. st. (13-15 let) - v učilnici in prek spleta
Uvod v programiranje sprogramskim jezikom Python, je tečaj, v katerem boste osvojili osnovne principe programiranja v enem od prograsmkih jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Programirali bomo v okolju Visual Studio in se naučili najpomembnejših programskih izrazov, pristopov in struktur, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke, seznami ...
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# II. st. (16-18 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu in reševanju zshtevnejših nalog, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Razvoj računalniških iger v okolju UNITY, I. stopnja (16-18 let)
Tečaji za udeležence, ki so pred tem zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# ali programskim jezikom Python.
Razvijanje iger v okolju Unity je spoznavanje principov razvoja računalniških iger na osnovi lastnihj idej z uporabo jezika C# in motorja Unity. Zahvaljujoč temu lahko ustvarjamo igre, ki temeljijo na scenarijih, kot so League of Legends, Cyberpunk, Counter Strike in mnoge, mnoge druge.
Hacking, varnost, upravljanje in razvoj spletnih strani, I. stopnja (16-19 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen udeležencem, ki so pred tem uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# (1.in 2. stopnja) ali Uvod v programiranje s programskim jezikom Python (1.in 2. stopnja).
Prvi semester tečaja je uvod v spoznavanje hekerskih tehnik, etičnih vdorov in spletno varnost. Poleg osnovnih konceptov, kot so pentesti, hekanje, skripte in hekerski programi, poskušamo spoznati različne vrste napadov.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - 1. stopnja (13-15 let) - ONLINE- Copy- Copy
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre, Scratch, Minecraft, App Inventor - I. st. (10-12 let) - ONLINE
Tečaj temelji na projektih, kjer so predstavljeni koncepti, kot so spremenljivke, seznami, zanke, pogojni stavki in druge programske strukture.
Scratch je pripravljen nalašč zato, da popelje mlade radovedneže v čudoviti svet programiranja. Z učenjem tako osnovnih tako naprednih načinov programiranja bomo začeli svojo pot kot pravi programerji. Čakajo nas različne dogodivščine v svetu, kjer živita Wither in Steve, podamo pa se tudi tudi na Angry Birds otok in poti Forza Horizon.
Izdelava spletnih strani: HTML, CSS in JavaScript - (13 -15 let) I. stopnja ONLINE
Tečaj je namenjen vsem, ki jih zanima kako deluje svetovni splet in nastajajo spletne strani. Udeleženci v sklopu tečaja sami izdelajo spletno stran. Program tečaja vključuje elemente, kot so oznake HTML, slog CSS in še veliko več.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre. App Inventor, nap.Scratch, Minecraft EE - II.st. (10-12 let) - ONLINE-
Priporočljivo za udeležence, ki so pred tem uspešno zaključili prvi semester tečaja Računalniški programi in igre ali poznajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester Programov in računalniških iger prinaša za vsakogar nekaj. V prvem delu bomo spoznali pravila izdelave mobilnih aplikacij v App Inventorju, narejene aplikacije pa bomo lahko delili s prijatelji. Drugi del semestra se podamo v svet 3D iger v Kodu Game Labu in se lotimo izdelave večstopenjskih projektov.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python - I. st. (13-15 let) - ONLINE
Uvod v programiranje Python je odličen način za vstop v svet programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Pri reševanju programerskih izzivovo v okviru tečaja uporabljamo okolje Visual Studio,! Naučili se boste najpomembnejših programskih izrazov in konceptov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.
Osnove programiranja in izdelave iger, Scratch, Minecraft EE - 1. stopnja (7-9 let) - ONLINE
Pogoj za uspešno udeležbo na tečaju je poznavanje uporabe računalniške miške, samostojno branje in pisanje, ter poznavanje števil do 20.
Prvi semester je namenjen predstavitvi sveta programiranja, njegovih osnovnih zakonitosti in principov. Učenci s pomočjo izkušenih predavateljev opravijo svoje prve korake in izdelajo svoje prve delujoče programske rešitve v okolju Scratch in Minecraft Education Edition.
Osnove programiranja in izdelave iger, 2. stopnja (7-9 let): Tynker in napredno programiranje v Scratch - ONLINE
Priporočamo, da udeleženci pred tem uspešno zaključijo 1. stopnjo tečaja Osnove programiranja in izdealve iger ali obvaladajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester pouka nas bo popeljal v svet naprednih 2D iger. Zahvaljujoč okolju Tynker se bodo udeleženci naučili ustvarjati večstopenjske platformske igre, v drugem delu semestra pa bomo s Scratchom ustvarjali napredne igre, kot je Pokemon Go.
Programski jezik Python in Minecraft EE, III. st. (10-12 let) - ONLINE
Pogoj za udeležbo je pred tem zaključen tečaj Računalniški programi in igre ali poznavanje drugega programskega jezika (npr. Scratch) na napredni ravn
Tečaj nam je uspelo oblikovati tako, da smo dimenziji računalniškega programiranja in namišljenih svetov, ki jih gradijo poznavalci Minecrafta, združili v eno. Pri reševanju zastavljenih nalog, bomo s pomočjo programskega jezika Python prevzeli nadzor nad svetovi Minecrafta! Gradnja hiše, tobogana, parkour poligon, postane s programiranjem v Pythonu pravi mačji kašelj!
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - I. st. (13-15 let) - ONLINE
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
ROBLOX s programskim jezikom LUA, IV.st., (10-12 let) - ONLINE
Priporočljivo za udeležence, ki so zaključili tečaj Python with Minecraft ali poznajo osnove drugega programskega jezika.
Svet Robloxa je svet poln dogodivščin, sovražnikov, izzivov, hkrati pa ponuja obilo priložnosti za pridobivanje novih znanj.Na tečaju ustvarjamo najbolj priljubljene igre z učenjem naprednega programskega jezika Lua. Skupaj z nami se podaj na nepozabno avanturo.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Pythona, II. stopnja (13-15 let) - ONLINE
Tečaj je primern za učence, ki so uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom Python na 1. stopnji.
Začnite programirati v enem najbolj priljubljenih programskih jezikov in se počutite kot pravi programer. Python se uporablja na primer za izvajanje izračunov v institucijah, kot so NASA ali Evropska organizacija za jedrske raziskave CERN! Poznavanje tega programskega jezika odpira neomejene možnosti uporabe na najrazličnejših področjih našega življenja.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - II. st. (13-15 let) - ONLINE
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu in reševanju zahtevnejših nalog, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Hacking, varnost, upravljanje in razvoj spletnih strani, I. stopnja (13-15 let) - ONLINE
Tečaj je namenjen udeležencem, ki so pred tem uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# (1.in 2. stopnja) ali Uvod v programiranje s programskim jezikom Python (1.in 2. stopnja).
Prvi semester tečaja je uvod v spoznavanje hekerskih tehnik, etičnih vdorov in spletno varnost. Poleg osnovnih konceptov, kot so pentesti, hekanje, skripte in hekerski programi, poskušamo spoznati različne vrste napadov.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python - I. stopnja (16-18let), ONLINE
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python je odličen začetek usvajanja osnov programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Udeleženci pri pouku uporabljamo okolje Visual Studio. Naučili se bodo najpomembnejših programskih izrazov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python, II. stopnja (16-18 let) - ONLINE
Tečaj je primern za učence, ki so uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom Python na 1. stopnji.
Začnite programirati v enem najbolj priljubljenih programskih jezikov in se počutite kot pravi programer. Python se uporablja na primer za izvajanje izračunov v institucijah, kot so NASA ali Evropska organizacija za jedrske raziskave CERN! Poznavanje tega programskega jezika odpira neomejene možnosti uporabe na najrazličnejših področjih našega življenja.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# 2. stopnja (16-18 let)
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu in reševanju zahtevnejših nalog, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - 1. stopnja (16-18 let)
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Izdelava spletnih strani: HTML, CSS in JavaScript - (16 -18 let) I. stopnja ONLINE
Tečaj je namenjen vsem, ki jih zanima kako deluje svetovni splet in nastajajo spletne strani. Udeleženci v sklopu tečaja sami izdelajo spletno stran. Program tečaja vključuje elemente, kot so oznake HTML, slog CSS in še veliko več.
Razvoj računalniških iger v okolju UNITY, I. stopnja (16-18 let) - ONLINE
Tečaji za udeležence, ki so pred tem zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# ali programskim jezikom Python.
Razvijanje iger v okolju Unity je spoznavanje principov razvoja računalniških iger na osnovi lastnihj idej z uporabo jezika C# in motorja Unity. Zahvaljujoč temu lahko ustvarjamo igre, ki temeljijo na scenarijih, kot so League of Legends, Cyberpunk, Counter Strike in mnoge, mnoge druge.
Hacking, varnost, upravljanje in razvoj spletnih strani, I. stopnja (16-19 let) - ONLINE
Tečaj je namenjen udeležencem, ki so pred tem uspešno zaključili tečaj Uvod v programiranje s programskim jezikom C# (1.in 2. stopnja) ali Uvod v programiranje s programskim jezikom Python (1.in 2. stopnja).
Prvi semester tečaja je uvod v spoznavanje hekerskih tehnik, etičnih vdorov in spletno varnost. Poleg osnovnih konceptov, kot so pentesti, hekanje, skripte in hekerski programi, poskušamo spoznati različne vrste napadov.
Minecraft Explorer (5 srečanj) ONLINE (7-9 let)
Tečaj obsega 5 lekcij po 90 minut. S klikom na gumbek "Vpis in termini" se bodo prikazali razpisani termini izvajanja tečaja, na katerega lahko otroka prijavite prek spletne strani.
Tečaj se izvaja preko platforme Google Meet v majhnih skupinah, ob vodstvu učitelja programerja. Za udeležbu na tečaju se zahteva poznavanje dela z računalniško miško, znanje pisanja, branja in štetja do 20.
Junior Roblox Games Developer (5 srečanj) interaktivni ONLINE tečaj - (10-12 let)
Tečaj obsega 5 lekcij po 95 minut. S klikom na gumbek "Vpis in termini" se bodo izpisali razpoložljivi termini tečaja, na katerega lahko otroka prijavite s pomočjo pripravljenega spletnega obrazca.
Tečaj se izvaja preko platforme Google Meet v majhnih skupinah, ob vodstvu učitelja programerja.
Mladi razvijalec spletnih strani (5 srečanj) ONLINE - (10-12 let)
Tečaj obsega 5 lekcij po 95 minut. S klikom na gumbek "Vpis in termini" se bodo izpisali razpoložljivi termini tečaja, na katerega lahko otroka prijavite s pomočjo pripravljenega spletnega obrazca.
Ta tečaj predstavlja za mlade programerje vstop v zanimivi svet snovanja in izdelave spletnih strani.

Website developer (razvoj spletnih strani: HTML, CSS in JavaScript) 5 ONLINE srečanj - (13-15 let), I. nadaljevalna stopnja
Tečaj je namenjen vsem, ki jih zanima kako deluje svetovni splet in nastajajo spletne strani. Udeleženci v sklopu tečaja sami izdelajo spletno stran. Program tečaja vključuje elemente, kot so oznake HTML, slog CSS in še veliko več.
ROBLOX Games Developer (5 srečanj) - interaktivni ONLINE tečaj (13-15 let)
Tečaj obsega 5 lekcij po 95 minut. S klikom na gumbek "Vpis in termini" se bodo izpisali razpoložljivi termini tečaja, na katerega lahko otroka prijavite s pomočjo pripravljenega spletnega obrazca.
Tečaj se izvaja preko platforme Google Meet v majhnih skupinah, ob vodstvu učitelja programerja. Tečaj je odlična možnost za vse študente, ki jih navdušuje svet Robloxa. Tekom tečaja bodo tečajniki spoznali skrivnosti ustvarjanja in upravljanja lastnih svetov.
Izdelava in urejanje dinamičnih spletnih strani in ogrodje BOOTSRAP (5 srečanj)
Tečaj obsega 5 lekcij po 95 minut. S klikom na gumbek "Vpis in termini" se bodo izpisali razpoložljivi termini tečaja, na katerega lahko otroka prijavite s pomočjo pripravljenega spletnega obrazca
Izdelava prilagodljivih, dinamičnih spletnih strani ob uporabi ogrodja Bootstrap. Obravnavana je tudi tema objave spletne strani in njen nadaljnji razvoj na internetu.
Website developer (razvoj spletnih strani: HTML, CSS in JavaScript) 5 ONLINE srečanj - (16-18 let)
Tečaj je namenjen vsem, ki jih zanima kako deluje svetovni splet in nastajajo spletne strani. Udeleženci v sklopu tečaja sami izdelajo spletno stran. Program tečaja vključuje obravnavo elementov, kot so oznake HTML, slogi CSS in še veliko več.
Osnove baz podatkov in jezika SQL (5 srečanj) - ONLINE (16-18 let)
Spletni tečaj "Osnove podatkovnih baz in jezik SQL" je tečaj za študente, ki se želijo naučiti in se seznaniti s tem, kako delujejo baze podatkov in kako jih uporabljati v praksi v kontekstu ustvarjanja naprednih rešitev, ki se uporabljajo v praktično vsaki spletni aplikaciji in predstavljajo osnovo delovanja številnih programskih rešitev. V sklopu tečaja se bodo udeleženci naučili osnov načrtovanja in kreiranja baz podatkov. Udeleženci spoznajo in se naučijo uporabljati univerzalni, poizvedovalni jezik baz podatkov - SQL, ki uporablja praktično v vseh poslovnih in komercialnih programskih rešitvah.
Razvijalec iger v okolju UNITY - (16-18 let) ONLINE tečaj (5 srečanj)
Tečaj temelji na izdelavi iger na osnovi razvojnih možnosti okolja Unity in uporabe programskega jezika C#. Poglobljeno poznavanje programskega jezika C# za udeležbo na tečaju ni pogoj, dovolj je osnovno poznavanje programiranja v enem od višjih programskih jezikov kot so C#, Python ipd. Posamezne lekcije so pripravljene tako, da je vsakemu udeležencu omogočeno spoznati principe razvoja iger na različnih nivojih.
Prvi koraki v svet programiranja (7-9 let) - ONLINE
Pogoj za uspešno udeležbo na tečaju je poznavanje uporabe računalniške miške, samostojno branje in pisanje, ter poznavanje števil do 20.
Tečaj omogoča udeležencem strukturiran in prilagojen uvod v programiranje ter ključne digitalne kompetence za mlajše udeležence. Spodbuja aktivno učenje skozi praktične projekte, s čimer razvija kritično mišljenje, logično sklepanje in kreativnost. Jasno opredeljuje minimalne standarde znanja, omogoča sprotno spremljanje napredka ter zagotavlja razvoj ključnih digitalnih kompetenc v skladu z evropskimi smernicami DigComp 2.2. Tečaj je namenjen predstavitvi sveta programiranja, njegovih osnovnih zakonitosti in principov. Učenci s pomočjo izkušenih predavateljev opravijo svoje prve korake in izdelajo svoje prve delujoče programske rešitve v okolju Scratch, ob tem spoznavajo možnosti komuniciranja na spletu, se seznanjajo s spletna varnostjo in spletnim bontonom, varovanjem osebnih podatkov in zasebnosti.
Koderska 2D/3D pustolovščina (7-9 let, ONLINE) Programiraj in osvoji digitalni svet Minecrafta in Tynkerja
Tečaj je namenjen udeležencem, ki so se že seznanili z osnovami blokovnega programiranja v okoljih kot je npr. Scratch, Blocky ipd. . Namenjen je spoznavanju kompleksenjših algoritmov in programerskih veščin s poudarkom na prostorski orientaciji, algoritmičnem mišljenju ter uporabi naprednejših orodij, kot sta Minecraft Education Edition (Minecraft EE) in Tynker. Udeleženci skozi spozavanje in nadgradnje uporaba spremenljivk in zank, poglobijo razumevanje osnovnih principov programiranja ter njihovo uporabo v naprednejšem kontekstu.
Tečaj bo udeležence popeljal v svet naprednih 2D in 3D iger. Zahvaljujoč okolju Tynker se bodo udeleženci naučili ustvarjati večstopenjske platformske igre in prilagajate svetove Minecrafta skladno s svojimi lastnimi idejami in ustvarjalnostjo
Postani mojster programiranja v Scratchu (10-12 let - ONLINE)
Tečaj je namenjen otrokom starim 10 do 12 let, ki želijo spoznati osnove blokovnega programiranja. Scratch je pripravljen nalašč zato, da popelje mlade radovedneže v čudoviti svet programiranja.
Z učenjem tako osnovnih tako naprednih načinov programiranja bomo začeli svojo pot kot pravi programerji. Čakajo nas različne dogodivščine v svetu, kjer živita Wither in Steve, podamo pa se tudi tudi na Angry Birds otok in poti Forza Horizon.
MINECRAFT kreativni studio in umetna inteligenca v Scratchu (10-12 let - ONLINE)
Tečaj je namenjen otrokom starim 10 do 12 let, ki so že spoznali osnove blokovnega programiranja v okoljih kot so Scratch, Tynker, Blocky ipd. in želijo to znanje nadgraditi v okolju Minecraft Education Edition (Minecraft EE), ter se seznaniti z osnovnimi koncepti uporabe in delovanja umetne inteligence.
Program je sestavljen iz dveh zanimivih delov. V prvem delu se otroci učijo programirati v posebni izobraževalni različici igre Minecraft. S pomočjo orodja MakeCode ustvarjajo lastne svetove, razvijajo igre in rešujejo naloge na kreativen način. V drugem delu pa spoznavajo, kako deluje umetna inteligenca – in to na preprost in igriv način s pomočjo okolja Scratch ML, posebej prilagojenega potrebam mladih nadobudnežev.
Spletni ustvarjalec - oblikuj svojo prvo spletno stran, uporabi HTML, CSS in Java Script (13-15 let ONLINE)
Tečaj "Spletni ustvarjalec" je zasnovan za otroke in mladie, stare 13 let in več, ki želijo na praktičen način spoznati spletno programiranje.
Tečaj pokriva temeljne kompetence digitalnega ustvarjanja, kot jih opredeljuje DigComp 2.2, ter udeležencem omogoča postopno nadgrajevanje znanja skozi praktične projekte. Osredotoča se na tri ključna področja spletnega razvoja: HTML za strukturiranje vsebine, CSS za vizualno oblikovanje in JavaScript za osnovno interaktivnost. Udeleženci pri tem pridobijo razumevanje delovanja spletnih strani ter se naučijo, kako zgraditi in oblikovati spletno stran ter ji dodati interaktivne elemente.
Spletni ustvarjalec - oblikuj svojo prvo spletno stran, uporabi HTML, CSS in Java Script (16-19 let ONLINE)
Tečaj "Spletni ustvarjalec" je zasnovan za otroke in mladie, stare 13 let in več, ki želijo na praktičen način spoznati spletno programiranje.
Tečaj pokriva temeljne kompetence digitalnega ustvarjanja, kot jih opredeljuje DigComp 2.2, ter udeležencem omogoča postopno nadgrajevanje znanja skozi praktične projekte. Osredotoča se na tri ključna področja spletnega razvoja: HTML za strukturiranje vsebine, CSS za vizualno oblikovanje in JavaScript za osnovno interaktivnost. Udeleženci pri tem pridobijo razumevanje delovanja spletnih strani ter se naučijo, kako zgraditi in oblikovati spletno stran ter ji dodati interaktivne elemente.
Kodiraj svojo prihodnost: Uvod v programiranje s programskim jezikom Python! (13-15 let - ONLINE)
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python je odličen način za vstop v svet programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Pri reševanju programerskih izzivov v okviru tečaja uporabljamo okolje Visual Studio,! Naučili se boste najpomembnejših programskih izrazov in konceptov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.
Kodiraj svojo prihodnost: Uvod v programiranje s programskim jezikom Python! (16-19 let - ONLINE)
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python je odličen način za vstop v svet programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Pri reševanju programerskih izzivov v okviru tečaja uporabljamo okolje Visual Studio,! Naučili se boste najpomembnejših programskih izrazov in konceptov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.