Opis tečaja
S poudarkom na grafičnem programiranju, igrifikaciji, logičnem sklepanju in algoritmičnem razmišljanju otroci ustvarjajo lastne igre in projekte, kar krepi njihovo ustvarjalnost in sposobnost reševanja problemov. Vključena so tudi področja spletne varnosti, varovanja identitete in spoštovanja avtorskih pravic, kar zagotavlja skladnost z okvirom DigComp 2.2.
Programiranja se lotimo s pomočjo blokovnega programskega jezika Scratch, ki je bil razvit kot pripomoček poučevanja programiranja mlajših generacij in omogoča preprosto ustvarjanje interaktivnih zgodb, animacij ali iger. Programiranje se izvaja v vizualnem okolju, kjer so ukazi in strukture programskega jezika oblikovane v obliki elementov, ki jih sestavljamo v celoto kot "puzzle" sestavljanke.
Tečaj sicer predstavlja že naprednejši nivo blokovnega programiranja, vendar je glede na način dela primeren kot začetni tečaj za starostno skupino otrok 10-12 let, ki se z blokovnim programiranjem še niso srečali ali pa so osnovne izkušnje pridobili ob kaki drugi priložnosti. Izvevden bo z uporabo kombinacije inovativnih in sodobnih metod poučevanja: Igrifikacija in projektno učenje – udeleženci skozi ustvarjanje lastnih iger in animacij razvijajo algoritmično mišljenje ter kreativno izražanje.