Coding Giants - programming for children - Naši redni tečaji

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Tečaj je namenjen otrokom starim 10 do 12 let, ki želijo spoznati osnove blokovnega programiranja. Scratch je pripravljen nalašč zato, da popelje mlade radovedneže v čudoviti svet programiranja.

Z učenjem tako osnovnih tako naprednih načinov programiranja bomo začeli svojo pot kot pravi programerji. Čakajo nas različne dogodivščine v svetu, kjer živita Wither in Steve, podamo pa se tudi tudi na Angry Birds otok in poti Forza Horizon.

1x ali 2x tedensko / glede na izbrani termin) 11 srečanj (22 šolskih ur)


Velikost skupine Največ do 10 oseb


Plačilo Brezplačno


Pet mesečnih obrokov po: €0.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

S poudarkom na grafičnem programiranju, igrifikaciji, logičnem sklepanju in algoritmičnem razmišljanju otroci ustvarjajo lastne igre in projekte, kar krepi njihovo ustvarjalnost in sposobnost reševanja problemov. Vključena so tudi področja spletne varnosti, varovanja identitete in spoštovanja avtorskih pravic, kar zagotavlja skladnost z okvirom DigComp 2.2.
Programiranja se lotimo s pomočjo blokovnega programskega jezika Scratch, ki je bil razvit kot pripomoček poučevanja programiranja mlajših generacij in omogoča preprosto ustvarjanje interaktivnih zgodb, animacij ali iger. Programiranje se izvaja v vizualnem okolju, kjer so ukazi in strukture programskega jezika oblikovane v obliki elementov, ki jih sestavljamo v celoto kot "puzzle" sestavljanke.
Tečaj sicer predstavlja že naprednejši nivo blokovnega programiranja, vendar je glede na način dela primeren kot začetni tečaj za starostno skupino otrok 10-12 let, ki se z blokovnim programiranjem še niso srečali ali pa so osnovne izkušnje pridobili ob kaki drugi priložnosti. Izvevden bo z uporabo kombinacije inovativnih in sodobnih metod poučevanja: Igrifikacija in projektno učenje – udeleženci skozi ustvarjanje lastnih iger in animacij razvijajo algoritmično mišljenje ter kreativno izražanje.

Program tečaja

Cilj lekcije je pokazati, kaj je programiranje, kako je mogoče z znanjem programiranja ustvarjati igrei in kaj so programski jeziki. Drugi cilj je seznanitev z spletno platformo SCRATCH in programskim jezikom SCRATCH, v katerem izdelamo svojo prvo računalniško igro.
Cilj druge lekcije je spoznati delovanje nekaterih posebnih učinkov in se seznaniti z informacijami o spremenljivkah in načinih njihove uporabe, s katerimi je mogoče oblikovati in vplivati na različne elemente iger.
V 3. lekciji spoznamo način podvajanja likov (ustvarjanje dvojnika/klona) in utrdimo poznavanje spremenljivk. Na osnovi osvojenega znanja izdelamo igro v kateri igralec upravlja podmornico in preganja morske zveri.
Cilj lekcije je ustvariti igro T-rex, ki jo poznamo iz brskalnika Google Chrome in jo je mogoče igrati tudi brez spletne povezave.
Nadaljevanje prejšnje lekcije
Cilj predavanja je ustvariti zapleteno platformsko igro, nameščeno v vesolje Among US. Med poukom se bodo učenci naučili osnovnih principov in mehanike ustvarjanja platformskih iger.
To je predavanje nadaljevanje prejšnjega predavanja. Med predavanjem bodo učenci posvetili ustvarjanju lastnih ravni v igri.

Naši partnerji